بانک جامع کتاب

مرکز فروش کتاب های کانون

بانک جامع کتاب

مرکز فروش کتاب های کانون

چه کتاب میکروط طبقه بندی عمومی بخریم؟

کتب عمومی میکرو طبقه بندی

با توجه به انبوه تعداد نشر کتب کمک درسی بسیاری از دانش آموزان با مشکل انتخاب بهترین کتاب روبرو هستند.بنابراین تصمیم داریم که در ادامه این مطلب به معرفی برخی از مهمترین و در عین حال بهترین کتب عمومی میکروطبقه بندی بپردازیم.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید.

کتاب عربی میکروطبقه بندی انتشارات گاج رشته انسانی

در این کتاب چیدمان تست ها بر اساس پیش نیازها از ساده به سخت میباشد ، برای یادگیری بهتر در پاسخنامه تست ها اشاره هایی به درسنامه های بخش های مختلف کتاب برای یادگیری مفهومی تست ها آمده همچنین کتاب دارای بخش هایی از تست ها با مفاهیم ترکیبی است تا بتوانید خود را بیازمایید. دراین کتاب تمام تلاش بر این بوده تمامی نکات ریز و کوچک پوشش داده شود و چیزی باقی نماند. میتوانید این کتاب را از بانک کتاب بطور رایگان سفارش دهید و مزایای ارسال رایگان کتاب بهره مند شوید. عربی جامعه انسانی میکرو گاج را میتوانید از این لینک تهیه کنید.

کتاب عربی میکروطبقه بندی گاج دارای صفحات طبقه بندی شده و سوالات بسیار متنوع و مفید جهت یادگیری بهتر دروس عروبی انسانی خواهد بود.

کتاب ادبیات موضوعی جامع  گاج

کتاب ادبیات موضوعی جامع گاج که شامل ادبیات 2 و 3 و پیش دانشگاهی و زبان فارسی 3 است.

کتاب ادبیات موضوعی جلد اول نوشته مشترک امیرنجات شجاعی و مهدی نظری در856 صفحه است.

کتاب ادبیات موضوعی جامع به بررسی نمونه سؤالات و پرسش های چهارگزینه ای استاندارد درس های ادبیات سال دو و سوم و پیش دانشگاهی و زبان فارسی پرداخته است.

از ویژگی های  ادبیات موضوعی جامع میکرو گاج میتوان به شیوه طبقه بندی آن اشاره کرد.در طبقه‌بندی سوالات به روش تیپ بندی، می باشد.به این صورت که  سوالات با شکل و ساختار شبیه به هم در یک مبحث آورده شده‌اند.

معرفی کتب میکروطبقه بندی عمومی گاج

 دین و زندگی میکروطبقه بندی گاج جلد اول

 دین و زندگی میکروطبقه بندی گاج جلد اول شامل موارد زیر است که برای کنکوری ها بسیار کاربردی است : 

  • شامل آموزش کامل ، تست و پاسخ تشریحی میباشد 
  • آیات و احادیث و تمام نکات کنکوری مربوط به آن ها بطور کامل بررسی شده و تمام تلاش ممکن صورت گرفته که نکته ای جا نماند.
  • سوالات این کتاب دارای بخش های کنکوری و تالیفی است و سوالات دارای نکات خاص با علامت قرمز مشخص شده وبرای هرکدام پاسخ تشریحی دقیق ارائه شده است.
  • این کتاب دارای دو جلد است جلد اول دارای پاسخ کلیدی و سوالات ، جلد دوم دارای پاسخ تشریحی با نکات کامل میباشد.

دین و زندگی جامع میکرو گاج جلد دوم

کتاب دین و زندگی جامع میکرو گاج جلد دوم در دنباله جلد اول آن که شامل تست ها و خلاصه نکات با پاسخ کلیدی بود میباشد وپاسخ خهای تشریحی جلد اول را پوشش میدهد و شما میتوانید آن را از بانک کتاب سفارش داده و از خدمات ارسال رایگان کتاب توسط پیک کتاب ما استفاده کنید و بدون هیچ هزینه اضافی و در کمترین زمان ممکن کتاب مد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرید. همچنین برای خرید جلد اول این کتاب میتوانید از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.