بانک جامع کتاب

مرکز فروش کتاب های کانون

بانک جامع کتاب

مرکز فروش کتاب های کانون

زبان انگلیسی در دوره ی یازدهم

پرسمان زبان انگلیسی سال یازدهم 

در این مطلب قصد برآن است که شما را با کتاب دیگری که مورد اهمیت است آشنا کنیم . این کتاب مانند کتابهای دیگر در راستای موفقیت شما قرار دارد. تا راهنماییهای لازم را در زمینه ی دروس مربوطه و موفقیت در کنکور انجام دهد.  کتاب پرسمان زبان انگلیسی یازدهم گاج آموزش‌ همراه با تمرین و نمونه سؤالات امتحانی با پاسخ تشریحی می باشد. در این کتاب درس به طور کامل و حجم کم ارائه شده است که دانش آموزان به راحتی بتوانند در طور سال تحصیلی و همچنین شب امتحان به راحتی تمامی مطالب را مطالعه نمایند.کتاب پرسمان زبان انگلیسی یازدهم گاج بر مبنای استاندارد امتحانات نهایی می باشد.

زیست شناسی و آزمایشگاه 1نشر الگو

 وجود کتاب هایی در زمینه ی راهنمایی در کنکور 

اگر میخواهید و قصد دارید که در کنکور موفق شوید باید حتما به نکاتی که در این مطلب گفته شده دقت و عمل کنید . اهمیت کنکور و موفقیت در آن بستگی به شناخت کتابهای مهم در زمان تحصیل شما است  .   مؤلف کتاب زیست شناسی و آزمایشگاه 1 انتشارات نشر الگو  اشکان هاشمی می باشد. در ابتدای این کتاب درس به طور کامل توضیح داده شده است با مطالعه این درس نامه میتوانید به راحتی نکات ضروری و مهم کتاب را یاد بگیرید در ادامه تست های مربوط به هر درس آورده شده است.  کتاب زیست شناسی 1 نشر الگو به جرات می توان گفت یکی از موثرترین کتاب ها ست که با مطالعه این کتاب موفقیت شما تضمینی است.با نشرالگو قدم در مسیر موفقیت بردارید.

کتاب زیست شناسی

زیست شناسی سال یازدهم 

در رشته ی تجربی دروس زیادی وجود دارد که دانش آموزان برای خواندن آن اقدام میکنند . اما در میان این کتابها بسیاری از آنها مهم و ضروری هستند . که باید مورد توجه و برسی قرار گیرد . کتاب مورد بحث زیست شناسی  است که  یکی از دروس بسیار مهم رشته تجربی است که در قبولی کنکور نقش بسزایی دارد.در این راستا کتاب های زیادی انتشار یافته است که هر کدام  ویژگی ها و نقص های خاص خود را دارند اما به جرات می توان گفت کتاب کار زیست شناسی یازدهم خیلی سبز حرف اول را در میان سایر کتاب های مربوط به این پایه تحصیلی را می زند.مولف کتاب کار زیست شناسی سال یازدهم خیلی سبز  عباس راستی بروجنی است که تمام نکات مهم در سرتاسر کتاب را جمع آوری نموده و در اختیار شما عزیزان قرار داده است هدف از مولف این کتاب موفقیت شما در امتحانات و همچنین کنکور سراسری است.
پیش به سوی موفقیت و سربلندی با انتشارات خیلی سبز.