بانک جامع کتاب

مرکز فروش کتاب های کانون

بانک جامع کتاب

مرکز فروش کتاب های کانون

شناخت بانک کتاب

اطلاعاتی از بانک کتاب

چگونگی شناخت بهتر بانک کتاب مرکزی . این یک فروش اینترنتی  کتاب با خدمات متفاوت وارسال رایگان برای شما عزیزان است.مشتریان میتوانند رفاه وآسایش خود را از این بانک دریافت کنند . هزینه ی کم بدون اتلاف وقت در خدمت  شما مشتریان...

فروشگاه اینترنتی کتاب 

 

بانک کتاب مرکزی در حدود 5 سال پیش با هدف دسترسی آسان قشر دانش آموز و متقاضیان کتب کمک درسی و آموزشی به کتاب های مورد نیاز خود راه اندازی شد . در گام نخست از فعالیت ها با راه اندازی مرکز تماس بانک کتاب و استفاده از راه کارهای سنتی درخواست های مشتریان پاسخ داده می شد.

با راه اندازی فروشگاه اینترنتی کتب کمک درسی ، فرایند فروش و تحویل براساس موجودی و تحویل اینترنتی آغاز شد. اما سیاست پاسخ گویی و رفع نیاز های مشتریان همواره در مجموعه پایدار ماند. به گونه ای که محدودیت در موجودی کتاب ، در بانک مرکزی کتاب هیچ گاه وجود نداشته و در صورتی که مشتری به کتابی نیاز داشته باشد، که موجود نباشد . از طریق تماس تلفنی  مجموعه بانک کتاب ، سریعا تهیه و برای وی ارسال شود.

کتاب های عرضه شده در بانک کتاب را در دسته های مختلفی میتوان دسته بندی کرد اما شاخص ترین دسته بندی ها را میتوان با نام های کتاب های درس ، کمک درس و کتاب های تست و کنکور دانست. سایت بانک مرکزی کتاب با در اختیار داشتن تمامی این دسته بندی و تحویل کتاب ها در هر نقطه ای میتواند به نیاز های مشتریان خود بهترین پاسخ ممکن را بدهد.

چگونه کتاب تهیه کنیم؟

شیوه ی آسان برای خرید کتاب 

به راحتی شما میتوانید از طریق بانک کتاب نیاز خود را تهیه کنید به این گونه که با تمام با کتاب تلفنی درخواستتان به را حتی ثبت میشود و درمدت زمان خیلی کوتاهی از طریق پیک رایگان بدست شما می رسد.

این بانک با شیوه ی روزی که انجام داده است توانسته رابطه ی نزدیک با دانشجویان ودانش آموزان برقرار کند.تا آنها بتوانند خیلی ساده وراحت کتابشان را تهیه کننددر صورتی که ارسال درخواست تلفنی کتاب از شهرستان باشد . با ارسال فیش بانکی پرداختی ، یا پرداخت از طریق کارت به کارت کتاب های مورد نظر از طریق باربری به مشتریان گرامی و همچنین کتاب فروشی ها ارسال خواهد شد. 

خرید تلفنی کتاب 

بانک کتاب مرکزی ، با عنوان پیک کتاب گام هایی در جهت خرید آسان کتاب برداشته است ، از جمله این گام ها امکان خرید تلفنی کتاب است . کافی است تلفن را بردارید و شماره های بانک کتاب را بگیرید.