بانک جامع کتاب

مرکز فروش کتاب های کانون

بانک جامع کتاب

مرکز فروش کتاب های کانون

خرید بهترین کتاب زیست دهم

معرفی بهترین کتاب زیست دهم

 

با توجه به اهمیت انتخاب منابع کمک درسی و تست مناسب برای درس زیست سال دهم در این مقالعه به معرفی بهترین منابع زیست سال دهم در هر دو بخش درسنامه و توضیحات و تست می پردازیم. درس زیست شناسی مهمترین درس در رشته ی تجربی می باشد که بالاترین ضریب را دربین دروس اختصاصی دارد.

تعداد سوالات درس زیست شناسی در کنکور سراسری پنجاه سوال می باشد و در کنکور سالیان اخیر سوالات این درس به صورت مفهومی و ترکیبی مطرح می گردد و بسیار مهم می باشد که دانش آموزان دهم و کنکوری باید منابعی کمک درسی و تستی را تهیه نمایند که علاوه بر درسنامه های جامع و کامل ، سوالات تست مطابق با کنکور سراسری را نیز شامل شود .

در ادامه به بررسی کتاب های کمک درسی منتشر شده سال دهم تجربی در درس زیست شناسی انتشارات مختلف خواهیم پرداخت و لینک خرید هر یک از کتاب ها را برای شما قرار خواهیم داد. 

  1.      کتاب تست زیست دهم خیلی سبز

در ادامه توضیحات بهترین کتاب زیست دهم در مورد کتاب تست زیست شناسی دهم خیلی سبز توضیح می دهیم . انتشارات خیلی سبز در زمینه تالیف کتاب تست زیست از جمله زیست دهم همواره خوب عمل کرده است . کتاب زیست دهم خیلی سبز شامل تست‌ های خط‌ به‌ خط کتاب درسی می باشد همچنین تست‌ های مفهومی و درس‌نامه‌های جامع به‌ همراه پاسخ‌ های تشریحی از ویژگی‌های این کتاب است.

زیست دهم خیلی سبز

خرید کتاب زیست پایه دهم انتشارات خیلی سبز

 

  1.        کتاب زیست دهم نشر الگو

کتاب درسنامه و تست زیست دهم نشر الگو نیز به عنوان یکی از بهترین منابع موجود در بازار عمل کرده است . از ویژگی های این کتاب می توان به درسنامه کامل و کنکوری که منطبق با کتاب درسی زیست دهم است این کتاب یکی از بهترین کتاب های زیست دهم سال 98 شناخته شده است .

اشاره کرد سایر ویژگی های این کتاب شامل پوشش سوالات کنکور سراسری سال های گذشته و کنکور‌های آزمایشی و تست های تالیفی ، بانک پرسش‌های چهار گزینه‌ای مفهومی و توضیح و بررسی کامل نکات تصاویر کتاب درسی در هر فصل است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.